Prijímacie pohovory na doktorandské štúdium
Interné a externé štúdium
Termín konania prijímacieho pohovoru:
24. 6. – 4. 7. 2024
Požiadavky k prijímaciemu pohovoru:
- vypracovanie projektu dizertačnej práce v rozsahu cca 3 – 5 strán na tému, na ktorú sa uchádzač prihlásil v prihláške na štúdium (vymedzenie predmetu a cieľa práce, teoreticko-metodologické východiská, koncepcia a metodológia výskumu, očakávaný prínos dizertačnej práce a pod.)
- vypracovanie predpokladaného zoznamu literatúry, ktorú bude doktorand študovať a používať počas doktorandského štúdia
- vypracovanie zoznamu predchádzajúcej publikačnej alebo inej odbornej činnosti (u čerstvých absolventov vysokej školy môže byť uvedená účasť na ŠVUOČ, odborných súťažiach, prípadne iných študentských aktivitách)
Adresa zaslania dokumentov k prijímaciemu pohovoru:
Uvedené dokumenty je potrebné zaslať najneskôr 10 dní pred termínom prijímacích pohovorov, na ktoré budú uchádzači písomne pozvaní, na nasledujúcu adresu.
Katedra masmediálnej komunikácie a reklamy FF UKF
Drážovská 4
94901 Nitra
Priebeh prijímacieho pohovoru
- Písomná skúška z cudzieho jazyka (odporúča sa anglický jazyk)
- Predstavenie projektu dizertačnej práce a diskusia
- Ústna skúška – pohovor k vybranej oblasti (vyberá sa podľa zamerania dizertačnej práce)
Ústna skúška (pozostáva z nasledujúcich oblastí):
- Oblasť marketingovej komunikácie
- Oblasť masmediálnej komunikácie
- Semiotika
- Tézy k ústnej prijímacej skúške (informácie o prijímacích skúškach)